black and colors

Jak obiecywałam dzisiejsza sesja odbyła się na powietrzu 😉 Pogoda dopisywała, jednak nie obyło się bez wiaterku dlatego sweterek i chustka były niezbędne. Najważniejszym elementem stylizacji była bluzeczka z myszką Minnie, którą wybrała sobie Nadia. Wybór padł właśnie na tą bluzeczkę przede wszystkim ze względu na kolor który moja córeczka uwielbia czyli róż – najchętniej zakładałaby wszystko w różu 🙂 Na szczęście jest w takim wieku że mam jeszcze troszkę do powiedzenia i przemycam inne kolory do jej szafy.

Jutro planujemy odwiedzić dziadków więc będziemy miały okazję zrobić dla was kolejną sesję 😉 oby tym razem pogoda bardziej dopisała bo mamy przygotowane śliczne stylizacje głównie składające się z sukienek które kupiłam ostatnio w H&M. Sukienki są elementem garderoby który Nadia mogłaby ciągle zakładać i w ogóle ich nie ściągać. Zaraz po nich spódniczki, jedną z nich możecie oglądać dzisiaj na zdjęciach. Jest to spódniczka z Zary, którą udało mi się upolować na kwietniowej wyprzedaży za ok 30zł.

IMG_4600

IMG_4638

IMG_4654

IMG_4663

Słoneczko świeci w oczka…

IMG_4661

IMG_4690

IMG_4706

IMG_4705

IMG_4739

IMG_4742

IMG_4751

IMG_4784

IMG_4800

IMG_4803

i w końcu na rączkach u tatusia 💙

IMG_4860

Bluzeczka: Disney

Sweterek: ZARA

Spódniczka: ZARA

Chustka: Reserved

Rajstopki: H&M

Buciki: Deichmann