7 dni – 7 fryzur

 

 

 

Dziś przedstawię kolejne 7 fryzur , pierwsza fryzurka może być wykorzystana na komunie i właśnie z takim założeniem ją wykonałam, do jej zrobienia musiałam użyć lokówki (często stosuje się je w dniu komunii) lecz włosy zabezpieczyłam specjalnym preparatem chroniącym przed wysoką temperaturą a lokówkę ustawiłam na możliwie najniższą temperaturę. Fryzury nie utrwalałam lakierem aby dodatkowo nie obciążać/niszczyć włosów.  Kolejną fryzurą była fryzura-kokarda, wykonywałam ją pierwszy raz i przyznam szczerze że nie było łatwo. Nadia ma włosy lekko ” stopniowane ” więc uciekały i nie wyglądało to tak jak tego oczekiwałam ale w końcu jakoś się udało. Nie mogło zabraknąć naszych ulubionych warkoczy dobieranych a z nowości skusiłam się jeszcze na „zakręcanego warkocza”

fryzki3

fryzki

fryzki2

fryzki1

fryzury7

fryzury4

fryzury6

